Dla Twojej wygody pracujemy dłużej. Zmiany w naszym sklepie internetowym yerba mate!
Sklep yerba mate MateMundo.pl. Najwyższe standardy obsługi klienta!
Rosnąca popularność naszego sklepu yerba mate i niedawny rebranding (szerzej na ten temat tutaj) skłoniły nas do przeorganizowania pracy działu obsługi klienta. Sprzedaż online to wyzwanie o nieco innym charakterze niż prowadzenie sklepu stacjonarnego. Możliwość dotarcia ze swoją ofertą do praktycznie nieograniczonej liczby ludzi z całej Polski, a od niedawna i Europy, inspiruje do działania. Jednocześnie konieczne jest ciągłe podwyższanie standardów i dostosowywanie operacji do dynamiki szybko zmieniającej się branży e-commerce. Zawsze stawialiśmy na pełen profesjonalizm w sprawach takich jak realizacja zamówień i kontakt z kupującymi. Niedawno jednak zrozumieliśmy, że musimy zintensyfikować działania na różnych polach, również w kwestii obsługi klienta. Telefon dzwoni u nas non stop, skrzynka mailowa również pełna jest wiadomości od klientów. Co oczywiste, otwarcie francuskiej, niemieckiej i brytyjskiej wersji naszej strony jeszcze bardziej zintensyfikowały kontakty z kupującymi.
Od 7.00 do 17.00. Nowe godziny pracy infolinii sklepu yerba mate.
Więcej kupujących to więcej wyzwań, ale nasza obsługa klienta radzi sobie z tym znakomicie. Szczególnie, że do jej szeregów dołączyły kolejne osoby, co pozwoliło na lepsze rozplanowanie ich obowiązków. Od teraz jesteśmy dostępni od 7 rano aż do godziny 17.00! Co załatwicie kontaktując się z naszymi konsultantkami? Możecie choćby zapytać o stan realizacji zamówienia, dodać do niego nowe produkty lub zamienić je na inne bądź zapytać o dostępność towaru. A może nie macie czasu na zakładanie konta i samodzielne przechodzenie przez proces składania zamówienia? Obsługa klienta zrobi to za Was! To naprawdę proste. Wystarczy zadzwonić lub napisać! Wszystko po to, by obcowanie z naszym sklepem yerba mate zawsze należało do przyjemnych doświadczeń. Nie mamy wątpliwości, że od teraz będzie tak już zawsze!